Thursday 1 March 2012

Promosi DROPSHIP & Borong Kain Batik Sutera / Sulam Bukittinggi

Promosi Dropship & Borong Kain Batik Sutera / Sulam Bukittinggi

Dropship:

- komisyen RM20 sepasang

- tanpa Modal

- kos penghantaran tidak ditanggung oleh Dropshipper



Borong:

- Diskaun 30% daripada harga jualan

- minima order 3 pcs

- kos penghantaran RM10 SAHAJA @ SELF PICKUP (Wangsa Maju/Keramat/Ampang/Setapak)


- sila email aryna.global@yahoo.com untuk keterangan lanjut!


"90% daripada sumber rezeki adalah melalui perniagaan"

5 comments:

  1. hai...

    saya berminat nak jadi agent dropship..blh tak email kan saya detail...mizzjuliebiz@gmail.com

    TQ...

    ReplyDelete
  2. As Salam...
    Saya pun berminat nak jadi agen dropship ni boleh tak emailkan details ke (norisramzi@yahoo.com)
    Thanks!

    ReplyDelete
  3. Askum, saya berminat jd agen dropship. W_wannorhidayah@yahoo.com.my
    Terima kasih.

    ReplyDelete
  4. saya berminat nak jadi agen dropship
    email saya permatahati6911@gmail.com
    tq :)

    ReplyDelete
  5. Sy berminat
    whatsapp 0195151933 atau
    emel noorsyazwani11@gmail.com

    ReplyDelete